پاورپوينت مروري جامع بر فرايند برنامه‌ريزي آموزش بزرگسالان



 


 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد


ONVANZZZ


 



 






  • پاورپوينت مروري جامع بر فرايند برنامه‌ريزي آموزش بزرگسالان

    دانلود پاورپوينت با موضوع مروري جامع بر فرايند برنامه‌ريزي آموزش بزرگسالان، در قالب pptx و در 112 اسلايد، قابل ويرايش، شامل:


     


    فصل اول: اصول بنيادين آموزش بزرگسالان


    تاريخچه آموزش بزرگسالان


    مقاصد و اهداف يادگيري


    اصول يادگيري بزرگسالان



    فصل دوم: بررسي اجمالي دنياي تئوري‌هاي يادگيري


    دليل بررسي نظريه‌هاي يادگيري چيست؟


    مدير سياست‌گذار در بحث آموزش بزرگسالان


    متخصصين آموزشي


    گروه مشاورين


    نظريه


    تعريف يادگيري


    توسعه شايستگي (competency development)


    يادگيري مستقل



    فصل سوم: نظريه‌هاي يادگيري


    طيقه‌بندي نظريه‌ها


    مدلهاي ماشيني نگري و ارگانيسمي


    مفاهيم مدلهاي جزء و کل‌نگر (ماشيني­نگري و ارگانيسمي) توسعه


    نظريات مدل جزءگرا


    نظريات مدل کل نگر (Holistic)



    فصل چهارم: نظريه يادگيري بزرگسالان: آندروگوژي


    نظريه ليندمن


    خلاصه فرضيات بنيادي ليندمن درباره يادگيرنده بزرگسال


    حمايت هاي علوم اجتماعي پس از سال 1950


    حمايت هاي روانشناسي باليني


    حمايت هايي از سوي آموزش و پرورش بزرگسال


    پنج فرضيه اصلي ديدگاه دانش ­آموز محور راجرز


    آلن تاف: مراحل مختلف روند يادگيري بزرگسال


    مدل پداگوژي


    بلوغ طبيعي به سوي خودفرماني در مقايسه با سطح مجاز رشد فرهنگي خود فرماني


    معني بزرگسال (Adult)


    مدل آندراگوژيک: (آموزش بزرگسالان)


    مشکلات تجربه



    فصل پنجم: نظريه‌هاي آموزش


    مباني مؤثر در نظريه‌ محرک- پاسخ (S-R)


    مباني مؤثر در نظريه‌ شناخت


    مباني مؤثر در نظريه‌ انگيزشي- شخصيتي


    مفاهيم آموزشي برگرفته ازنظريه‌ هاي يادگيري در کودکان و حيوانات


    مدل هاي يادگيري 8 گانه گانيه


    هشت عملکرد مؤثر بر موقعيت هاي آموزشي: نقش معلم در مديريت محيط هاي مختلف يادگيري


    مفاهيم آموزشي برگرفته از نظريه هاي يادگيري بزرگسالان: راجرز


    واتسون


    تاف: امدادگر


    نقش معلّم بزرگسالان


    مفاهيم آموزشي برگرفته از نظريه هاي آموزشي: مباني ديوئي


    آموزش اکتشافي: برونر


    آموزش به روش الگوپذيري: بندورا


    تحول ديدگاه: مزيرو


    بازتاب پذيري انتقادي: بروکفيلد


    ارتباط سازمان ها با آموزش و پرورش بزرگسالان



    فصل ششم: مدل فرايندي آموزش بزرگسالان براي يادگيري


    مقايسه روش فرايندي و محتوايي


    آماده‌سازي يادگيرنده


    ايجاد جوي مناسب براي يادگيري


    ايجاد سازوکاري براي برنامه ريزي متقابل


    شناسايي نيازهاي يادگيري


    نيازسنجي


    تنظيم اهداف برنامه


    طراحي الگويي از تجارب يادگيري


    اجراي برنامه (انجام فعاليتهاي يادگيري)


    قابليت‏هاي اصلي مدرسان آموزش سازماني


    ارزشيابي برنامه


    نسل‌هاي ارزشيابي



    فصل هفتم: آموزش بزرگسالان در عمل


    آموزش بزرگسالان: اصول بنيادين


    انتقادها به آندراگوژي


    چهارچوب فردي- تبادلي آندراگوژي


    سه گام تحليل عملکرد يادگيرنده در استفاده از مدل عملي آندراگوژي


    فرم کامل تحليل آندراگوژيک ياگيرنده



    فصل هشتم: يادگيري بزرگسالان در توسعه منابع انساني


    توسعه منابع انساني و يادگيري بزرگسالان


    چگونه اعمال HRD منجر به پيشرفت کارآيي مي گردد؟


    کنترل فرآيند يادگيري توسط يادگيرندگان بزرگسال


    تعيين اهداف يادگيري توسط بزرگسالان: نيازسنجي


    ايجاد و اجرا يادگيري


    ارزشيابي يادگيري توسط خود بزرگسال


    نتيجه‌گيري



    فصل نهم: چشم‌اندازهاي جديد در آموزش بزرگسالان


    اصول يادگيري بزرگسالان


    نياز يادگيرنده به دانستن


    خودپنداره يادگيرنده


    تجارب قبلي يادگيرنده


    آمادگي براي يادگيري


    جهت‌گيري يادگرفتن


    طرح يادگيري تجربي کلب


    انگيزش براي يادگيري (ارزش‌هاي دروني و بازدهي شخصي)


    خصوصيات پرورشکاران بزرگسال



    فصل دهم: فراتر ازآموزش بزرگسالان


    تفاوت‌هاي فردي يادگيرنده


     


    توضيحات:


    اين فايل شامل پاورپوينتي با موضوع " مروري جامع بر فرايند برنامه‌ريزي آموزش بزرگسالان "  مي باشد که در حجم 112 اسلايد، همراه با توضيحات کامل تهيه شده است که مي تواند توسط دانشجويان به عنوان ارائه کلاسي (سمينار و کنفرانس کلاسي) مورد استفاده قرار گيرد.


    پاورپوينت تهيه شده بسيار کامل و قابل ويرايش بوده و در تهيه آن کليه اصول و علائم نگارشي و چيدمان جمله بندي رعايت گرديده است و قالب آن را نيز به دلخواه مي توان تغيير داد.







مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : يادگيري ,بزرگسالان ,آموزش ,يادگيرنده ,بزرگسال ,آموزشي ,آموزش بزرگسالان ,يادگيري بزرگسالان ,مروري جامع ,براي يادگيري ,برنامه‌ريزي آموزش ,فرايند برنامه‌ريزي آموزش ,مفاهيم آموزشي برگرفته ,برنامه‌ريزي آموزش بزرگسالان ,توسعه منابع انساني
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وب نامه شفیعی مطهر ثبت شرکت در تهران Ashley بچسبون انسانیت بالاترین دارایی است... آموزشگاه آرایشگری سمر یگانه شکارچی سنگ وبلاگ حقوقی دکتر نادر پورارشد تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور سید حسن نصری